tamarmoss.reismee.nl

Amsterdam, Dubai, Singapore

Hallooo iedereen,

Nou mijn avontuur is begonnen! Ik zal proberen om hier af en toe wat te plaatsen, zodat jullie kunnen meegenieten van mijn reis naar/in Australië.

De reis is begonnen met de vlucht van Amsterdam naar Dubai en van Dubai naar Singapore. Allebei de vluchten duurden ongeveer 6,5 uur en waren redelijk snel voorbij. Slapen in het vliegtuig is best wel lastig, maar heb me prima kunnen vermaken met het tv-tje voor mij waarop ik films kon kijken, muziek kon luisteren en spelletjes kon spelen. Het is nu 10:21 in Singapore en we hebben om 13:30 nog een tour door de stad en dan vliegen we rond 20:30 naar Sydney!!

Lekker kort, maar veel meer is er nu nog niet vertellen ;p

Toedels!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active